ساخت سوله سوله یو بی ام  : سوله های یو بی ام (UBM ) مدرن ترین سوله های موجود در بازار می باشند که استفاده از فناوری و تکنولوژی مهم ترین عامل در ساخت این سوله ها می باشد.

سوله های یو بی ام دارای قسمت های گوناگونی از قبیل: انواع دستگاه تولید سازه، برنامه های نرم افزاری آنالیز کننده، نیروی انسانی، عایق کاری ها، دستگاه دوخت و مونتاژ می باشند که با فراهم کردن هرکدام از این ها فرد سازنده یک گام به پاسخ سوال چگونه سوله یو بی ام UBM بسازیم ؟ نزدیک تر شده است.

سوله های یو بی ام(UBM)  در قیاس با انواع سوله های دیگر دارای تقریبا ۵۰ درصد صرفه جویی در هزینه و زمان می باشند که این امر را می توان به تفاوت در ساخت آن ها نسبت به سوله های خرپایی و تیر ورقی، مرتبط دانست.

ساخت سوله سوله یو بی ام

فردی که به دنبال یافتن پاسخی برای سوال چگونگی ساخت سوله یو بی ام می باشد باید بداند که  بعد از مرحله ی طراحی سوله توسط افراد مجرب و تخصصی، در قسمت ساخت سوله در کارخانه، ابتدا  ورق ها را وارد دستگاه های ubm , kspan که در واقع نوعی رل فرمینگ هستند می کنند و با توجه به طراحی ها و محاسبات انجام شده به شکل دلخواه در می آورند.

ذکر این نکته در این جا الزامی است که تنظیمات میزان ابعاد آن ها با توجه به اندازه ی دهانه ی سوله مد نظر، قابل تغییر خواهد بود.

بعد از انجام این کار سپس ورقهای برش خورده و فرم داده شده توسط ماشین دوختی به نام سیمر (seamer)  درهم دوخته شده و اتصال اجزا را از به کار بردن روش جوشکاری و پیچ و مهره کردن  بی نیاز می کند و در عین حال استحکام سازه را برای تحمل انواع بارهای وارده بر آن، به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

SO9611300410

5 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • درسته که به هیچ عنوان نباید سوله یو بی ام را برای نگهداری دام و طیور استفاده کرد؟

    پاسخ
    • بله در ساخت سوله ubm از عایق پلی ارتان استفاده میشود که به شدت باعث جذب آلودگی میشود و قابل ضد عفونی شدن نیز نیست.

      پاسخ
  • فائزه صادقی
    مارس 17, 2019 4:26 ب.ظ

    مثل همیشه مطالبتان واقعا عالیه .ممنونم

    پاسخ
  • salam.
    bebakhshid man dastresy be font farsi nadashtal. ma dar torkye niaz be yek soole ubm baraye karkhane tolid daroo niaz darim aya shoma ghader be hamkary hastid?

    پاسخ
    • سلام خانم الا
      بله ما ساخت سوله در ترکیه هم در کارنامه خود ثبت کرده ایم و در کشور شما نمونه کار هم داریم. اما یک نکته مهم:
      سوله یو بی ام به دلیل استفاده از عایق پلی ارتان برای مصارف دارووی و بیمارستانی مناسب نیست و در ایران به آن مجوز نمیدهند. اول از هرچیز ببینید که آیا در کشور شما این موضوع مشکلی ندارد؟؟
      و لطفا در این بازه زمانی در باره سوله سبک خرپایی هم مطالعه داشته باشید بنظرم بهتر است.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست