ساخت سوله صنعتی : امروزه سوله های متفاوتی ساخته می شود که هرکدام از آن ها دارای مزایا و معایب و ویژگی های خاص خود می باشند که استفاده از  هرکدام از آن ها را برای انواع کاربردها توجیه می کند.

با توجه به این که ساخت سوله های سنتی و تیرورقی در سال های اخیر از رده خارج شده است و سوله های مدرن دارای کاربردهای بیشتری نسبت به آن ها می باشند، سوله های یو بی ام و خرپایی انواعی از سوله ها هستند که با تکنولوژی های مختلف و به روز در دنیا ساخته می شوند.

عیوب سوله های تیر ورقی در ساخت سوله های یو بی ام مرتفع شده است اما این سوله ها به نسبت سوله های خرپایی دارای نواقصی می باشند که باعث شده است در رده بندی بهترین نوع سوله در رتبه ی بعد از سوله های خرپایی قرار بگیرند.

با این تفاسیر اگر بخواهیم که از بهترین نوع سوله سخن بگویم بدون تردید می توانیم از سوله  خرپایی نام ببریم.

ساخت سوله صنعتی

داشتن ویژگی هایی مانند عدم محدودیت در ساخت دهانه سوله، امکان نصب چرثقیل هایی با توناژ های بالا در سقف و کناره های این سوله و کم وزن بودن و هزینه کم در ساخت سوله و بالا بودن میزان استحکام و انسجام در قیاس با دیگر سوله ها باعث بارز شدن این نوع سوله و بالا رفتن تقاضا برای ساخت آن  و ملقب شدن به عنوان بهترین نوع سوله شده است.

سوله های خرپایی قابل ساخت برای انواع صنایع و کاربردهایی با لزوم داشتن دهانه هایی بزرگ می باشند که همین امر باعث شده است که بتوان برای همه ی کاربردها اعم از تالارها، مرغ داری ها، انبارها و کارخانه جات صنعتی ، آشیا نه های هواپیما و بیمارستان ها و مدارس و بسیاری از موارد دیگر با وزنی سبک ، سرعتی بالا و هزینه ای کم و استحکامی بیشتر، از آن ها استفاده کرد.

SO9611240410

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست