قیمت سوله سبک : عمده متریالی که در ساخت سوله های سبک به کار گرفته می شود پروفیل است , پروفیل هایی که در ساخت سوله سبک مورد استفاده قرار گرفته می شود دارای وزن پایینی هستند از این وزن نهایی سازه هم تا حد زیادی کاهش می یابد .

قیمت سوله سبک به دلیل وزن بسیار پایینی که دارد ارزان و مقرون به صرفه است و عمدتا خریداران به دلیل قیمت سوله سبک اقدام به خرید این نوع سازه های می نمایند .

البته در تعیین قیمت سوله سبک عوامل متعددی نقش دارند که یکی از آن ها وزن سوله است , به طور کلی در صورتی که وزن سوله کاهش یابد قیمت سازه هم کاهش خواهد داشت .

سوله سبک با سقف شیبدار ساخته می شود و مناسب به جهت نصب در مواردی همچون : کاربری های صنعتی , کشاورزی , نمایشگاهی , تعمیرگاهی و .. است .

قیمت سوله سبک

نه تنها قیمت سوله سبک از مزایای این نوع سوله ها به شمار می رود بلکه این سازه ها دارای مزایا و قابلیت های دیگری هم هستند که در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت :

نصب سوله سبک

سوله های سبک را می توان در مدت زمان کوتاهی نصب کرد , نصب سوله سبک بسیار آسان است و با سرعت زیادی هم آماده نصب و بهره برداری می شوند . نحوه نصب در قیمت سوله سبک هم تاثیر گذار است چرا که با صرف هزینه اندکی می توان این نوع سوله ها را نصب کرد .

کیفیت سوله سبک

سوله های سبک دارای کیفیت بسیار بالایی هستند , افرادی بر این باور هستند که سوله های سبک به دلیل وزن پایین و قیمت کمی که دارند از کیفیت نامطلوبی برخوردار هستند اما این باور غلطی است سوله سبک خرپایی دارای بالاترین و بهترین کیفیت است که می توان آن را در هر کاربری مورد استفاده قرار داد .

جابه جایی سوله سبک

اگر واحد صنعتی و یا اقتصادی شما موقتی است و قصد دارید در آینده این نه چندان دور سوله را جابه جا کنید ما به شما سوله های سبک خرپایی را پیشنهاد می کنیم , این نوع سوله ها به دلیل وزن پایین از قابلیت جابه جایی آسانی برخوردار هستند به طوری که هزینه باز و بسته کردن قطعات سازه بسیار پایین و مقرون به صرفه است .

دهانه سوله سبک

سوله سبک را می توان با ابعاد دهانه دلخواه ساخت که البته در دهانه های زیر ۷۰ متر این نوع سازه ها نیازی به ستون میانی ندارند و این کار را برای نصب انواع تجهیزات و ماشین آلات در داخل سوله ها راحت تر می کند , دهانه در قیمت سوله سبک تاثیر چندانی ندارد برعکس سوله های سنگین تیرورقی .

پوشش سوله سبک

قیمت سوله سبک به نوع پوشش آن هم بستگی دارد , در این نوع سوله ها از ساندویچ پنل ها , کارتن پلاست , پشم شیشه , پلی کربنات و .. استفاده می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست