فروش سوله نو : تنوع بالا در سوله ها سبب سردرگمی خریداران گردیده است به همین دلیل هم توصیه می شود خریداران قبل از خرید انواع سوله اطلاعاتی در این باره کسب کنند تا سازه ای دقیقا مطابق با نیازشان تهیه نمایند .

سوله سازه ای کاربردی است که به صورت فروش سوله نو و دست دوم خرید و فروش می شود , سوله های نو کارایی خاص خود را داشته و سوله های دست دوم هم در موارد مختص خود به کار گرفته می شوند که این مقاله به سوله های نو و ساخت و فروش آن ها اختصاص داده شده است .

فروش سوله نو باکیفیت

در ابتدای امر خریدار بایستی نوع نیاز و کاربری سوله را تعیین کند , این اطلاعات به طور دقیق در اختیار سازنده قرار داده می شود و بر اساس آن ها عملیات طراحی و ساخت سوله آغاز می گردد .

خریداران می توانند در این باره با مشاورین مجموعه تماس گرفته و راهنمایی های لازم را از آنان دریافت نمایند , پس از ثبت سفارش از سوی مشتری مجموعه بلافاصله کار خود را شروع می کند و اولین گام هم در فروش سوله نو طراحی آن است .

طراحی سوله

منظور از طراحی در فروش سوله نو تهیه نقشه ساخت سازه است , سازه بر اساس نوع کاربری که دارد توسط مهندسین و طراحان مجموعه طراحی می شود . این طراحی دقیقا مطابق با خواست و سلیقه مشتری صورت می گیرد که طراحان با محاسبات دقیق و اصول مهندسی آن را در قالب نقشه پیاده سازی می کنند .

طراحی سوله و سازه های فلزی نیاز به مهارت و دقت بالایی دارد که تنها متخصصین ماهر و باتجربه از عهده آن بر می آیند چرا که در صورت وجود هر گونه ایراد در طراحی خسارات هنگفتی در مرحله ساخت و اجرا به بار می آید , از این رو میزان مهارت و دانش متخصصین مجموعه سوله ساز بسیار اهمیت دارد .

برخی پارامترهایی که در طراحی سوله نقش دارند در ذیل آورده شده است .

  •  نوع کاربری سوله : نوع کاربری سوله ها در طراحی آن ها بسیار تاثیرگذار است , به طور مثال طراحی سوله های کشاورزی و دامداری با سوله های صنعتی متفاوت است .
  • محل نصب و احداث سوله : طراحی سوله بر اساس نوع آب و هوای و موقعیت جوی محل نصب سوله صورت می گیرد , سوله های طراحی شده برای جنوب کشور با سوله هایی که برای شمال کشور طراحی می شود متفاوت است .
  •  نوع سوله : سوله ها در سه نوع خرپایی , تیرورقی و یو بی ام طراحی می شوند , هریک از این سازه ها مناسب برای کاربری های خاصی هستند که البته کاربردی ترین و مقاوم ترین آن ها سوله خرپایی است .

ساخت سوله

پس از طراحی سوله و آماده شدن نقشه عملیات ساخت آغاز می شود , روش ساخت و فروش سوله نو در تعیین کیفیت آن اهمیت ویژه ای دارد . امروزه با پیشرفت هایی که در زمینه سوله سازی صورت گرفته سازه ها با استحکام و کیفیت بالایی ساخته می شوند , ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته ای در ساخت این سازه ها به کار گرفته می شود این مساله افزایش سرعت ساخت و مقاومت سوله و همچنین کاهش هزینه های این سازه را موجب می شود .

از دیگر مواردی که در ساخت سوله باید به آن توجه کرد , مجموعه سوله ساز است چرا که تنها مجموعه های معتبر هستند که ماشین آلات مجهز و متخصصین ماهر را در ساخت سازه ها به کار می گیرند . سوله ساز اگر مهارت کافی را در این زمینه نداشته باشد سازه کیفیت و دوام کافی را نخواهد داشت و در ضمن خریدار باید هزینه ی بالایی را در این باره بپردازد .

مزیت ساخت سوله خرپایی

سوله ها را به روش های متفاوتی می توان ساخت که یکی از این روش ها خرپایی است , سوله خرپایی هر آنچه را که خریدار از یک سازه ی فلزی انتظار دارد را دارا می باشد از مزیت های ساخت سوله به روش خرپایی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • سوله های خرپایی دارای قیمت بسیار مقرون به صرفه ای هستند .
  • دهانه سوله های خرپایی را می توان تا بیش از ۱۰۰ متر هم افزایش داد .
  • کیفیت سازه های خرپایی قابل مقایسه با دو نوع دیگر سوله ها نیست .
  • سرعت ساخت و طراحی این نوع سوله ها بسیار بالاست .
  • در هر کاربری می توان از سوله های خرپایی استفاده کرد .
  • سوله های خرپایی مناسب برای هر نوع آب و هوا و شرایط جوی هستند .
  • معماری ظاهری سوله های خرپایی بسیار متنوع است .

به این ترتیب فروش سوله نو دارای مزیت های بیشماری هستند که خریدارن را مجاب می کند تا این نوع سازه ها را انتخاب کنند و اما سوله های دست دو مواردی که زمان کافی برای ساخت و فروش سوله نو وجود ندارد یا خریدار نمی خواهد بودجه زیادی در این باره هزینه کند انتخاب مناسبی هستند .

با همه این تفاسیر آنچه که در سازه های فلزی و به طور دقیق تر سوله ها اهمیت دارد کیفیت است , سوله با کیفیت و مستحکم همواره مورد تقاضای خریداران بوده و هست بنابراین لازم است سازه ها به بهترین روش و توسط مجهزترین ماشین آلات ساخته شوند .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست