نحوه اجرای سوله : سوله ها این سازه های مستحکم و مقاوم فلزی مناسب برای هر نوع کاربری هستند می توان از آن ها در موارد متعددی استفاده کرد چرا که پاسخگوی هر نیازی هستند , کارفرمایان با خرید یکی از انواع سوله ها می توانند نیاز خود را رفع نموده و در کوتاهترین زمان ممکن صاحب سازه ای مقاوم و باکیفیت شوند .

نحوه اجرای سوله نیز به اندازه طراحی و نصب آن اهمیت دارد , در صورتی که سوله به بهترین نحو ممکن ساخته شده باشد اما به صورت استاندارد نصب و اجرا نشود دوام چندانی نخواهد داشت و در مدت زمان کوتاهی کارایی خود را از دست می دهد .

نحوه اجرای انواع سوله

هر یک از سوله های ساخته شده نصب و اجرایی متفاوت دارند , نحوه اجرای سوله در هریک از انواع سازه ها متفاوت است در ادامه نحوه اجرای هریک از انواع سوله ها را شرح خواهیم داد .

برای اینکه سوله به بهترین نحو ممکن اجرا شود لازم است تکنسین و مهندس مجموعه دانش و مهارت کافی در این زمینه را داشته باشد و به طور کاملا اصولی سازه را نصب کند .

نحوه اجرای سوله خرپایی

از انواع سوله های موجود , سوله های خرپایی هستند این نوع سوله ها در مدت زمان نسبتا کوتاهی ساخته و آماده ی بهره برداری می گردند بدون اینکه هزینه ی زیادی را به خریدار تحمیل نمایند .

نحوه اجرای سوله خرپایی با دیگر انواع سوله ها متفاوت است چرا که ساختار و معماری این نوع سوله ها فرق دارد ,از این نوع سوله ها می توان در کمپ های نظامی , بیمارستان ها , مدارس , نمایشگاه ها , سالن های همایش و کنفرانس , تعمیرگاه ها و .. استفاده کرد .

نحوه اجرای سوله در هر کاربری هم می تواند متفاوت باشد زیرا ابعاد و متراژ هریک متفاوت است و هرکدام از این سوله ها دارای قابلیت های منحصربه فردی هستند ,به منظور اجرای سوله لازم است در ابتدا محل نصب سازه بازدید شود چرا که زمین اجرای سوله در میزان استحکام و نحوه اجرای سوله تاثیر گذار است که مهندس و مسئول مربوطه به محل سرزده و از لحاظ فنی تمامی موارد را در نظر می گیرد .

جنس خاک محل و تراکم آن می تواند حتی نوع و فونداسیون سازه را نیز تعیین کند به همین جهت در سوله های خرپایی باید این فاکتور را مدنظر داشت .

نحوه اجرای سوله تیرورقی

همانطور که می دانید سوله های تیرورقی دارای وزن بالایی هستند برای اینکه این نوع سوله های سنگین وزن به درستی نصب و راه اندازی شوند لازم است یکسری نکات رعایت شود .

سوله های تیرورقی معمولا نیاز به فونداسیون های سنگین و گران قیمت دارند این مساله قابل توجه است که سوله تیرورقی برای ساخت و نصب نیاز به صرف هزینه زیادی دارند .

نحوه اجرای سوله تیرورقی بر اساس کاربری که دارد تعیین می شود , لازم است سوله های سنگین صنعتی برای اجرا دقیقا مطابق با محاسبات مهندسی صورت گیرد تا در آینده دچار مشکل نشود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست